Fijne feelgood voor deze zomer

Lisanne89 16 augustus 2019
Carter en Evie ontmoeten elkaar op een feestje en hebben gelijk een leuke klik met elkaar. Dat zij beide dezelfde baan hebben bij de concurrent, maakt hun niets uit. Totdat deze bedrijven met elkaar gaan fuseren. Carter en Evie worden beide naar een vergadering geroepen, waar ze elkaar tegen het lijf lopen. Al snel blijkt dat er maar één baan overblijft en dat beide voor deze positie moeten gaan vechten.

Cartier en Evie doen beide hun best om hun baan te behouden. Struggles brengt dit bij beide met zich mee. De personages in het boek zijn heel fijn geschreven. Cartier is voor mij favoriet en pakt je gelijk in. Voor Evie krijg je tijdens het lezen steeds meer sympathie. Haar onzekerheid zit haar af en toe behoorlijk in de weg, wat als lezer heel herkenbaar kan zijn. Beide leven voor hun werk en zetten daar veel voor opzij.

Het boek is geschreven vanuit de wisselende personages (Cartier en Evie) waardoor je vanuit beide invalshoeken leest. Dit voegt voor mij zeker wat toe in dit boek. Het boek leest vlot. Het is een feelgood verhaal waar geen extreme zoetsappigheid in voor komt. De opwindende seksscenes geven het boek zelfs een pikant tintje.

Ik wil niet voor je vallen is voor mij niet het beste boek van Christina Lauren, maar wel de moeite van het lezen waard.

Meer recensies van Lisanne89