Weer een topper van Charlotte!

Lisanne89 11 juni 2019
De andere boeken van Charlotte heb ik allemaal met veel plezier gelezen en daarom waren mijn verwachtingen bij haar nieuwe boek ook hoog gespannen!
Het boek is een heerlijke feelgood en weer op een super fijne manier geschreven. Charlotte neemt je al snel mee in het verhaal, waardoor je het boek niet meer weg wilt leggen.

Het onderwerp is tevens treffend te noemen. Je baan verwacht en eist van alles van je en je gaat maar door. Zelf heb je nog niet door dat het je allemaal te veel word, maar je lijf begint toch echt signalen af te geven. Er wordt in de media gesproken dat millenials steeds vaker met burn out klachten rond lopen. Een generatie die opgroeit met oneindig veel keuzemogelijkheden. Ik vind het knap hoe ze zo'n pittig onderwerp, heel luchtig heeft kunnen verwerken in het verhaal. Zonder dat de ernst er niet van doordringt.

Charlotte schrijft zonder nonsens haar verhaal. Het is romantisch, feelgood, maar zonder te zoetsappig te worden. Het maakt dat je als lezer jezelf kunt identificeren met het verhaal. Daarnaast speelt dit boek zich af op het fantastisch mooie Bali. Ik ben hier zelf geweest tijdens mijn huwelijkreis en beleef tijdens het lezen weer een stukje van de reis terug. Voor mij is dat wel echt een bonuspunt aan dit boek!

Meer recensies van Lisanne89