Wederom een heerlijke Pendergast thriller!

Priscilla 18 april 2023
Als je net als ik grote fan bent van het duo Preston & Child, al hun boeken hebt gelezen en dus ook alle thrillers in de Pendergast serie op de juiste volgorde, weet je inmiddels dat de thrillers van Preston & Child niet zomaar thrillers zijn.

Het duo experimenteert graag met verschillende vormen van horror, thriller en bovennatuurlijke zaken.
Daar staan ze tenslotte om bekend!

(Ik vermoed dat de overige recensenten niet echt bekend zijn met hun werk).

De boeken van Preston & Child hebben een fijne Indiana Jones vibe, en het duo zoekt met regelmaat de randen van het bovennatuurlijke op.
Iets dat mij, als fan, zo aantrekt in deze boeken.

Ook 'Bloedeloos' was weer een heerlijke echte Pendergast thriller, waarin Preston & Child Pendergast wederom een bezoek laten brengen aan het aloude Savannah.
De plek waar, elke horror liefhebber het liefst op vakantie gaat als zij op zoek willen naar occulte verhalen.

Dat in deze thriller dus gespeeld wordt met het bovennatuurlijke, vond ik persoonlijk weer een heerlijke toevoeging. Het was immers alweer even geleden!

Deze thriller sluit aan op het voorgaande boek en we zien uiteraard niet alleen Constance terug, maar ook partner Coldmoon.
Een thriller met een bizarre zaak, een twist die een link heeft met een waargebeurd verhaal, en een heerlijk horrorachtig bovennatuurlijk fenomeen!

Boordevol actie en personages om van te houden.

Het einde van dit boek brak mijn hart een beetje, maar gezien de titel van het aankomende nieuwe boek in deze serie, verwacht ik een hoop interessante ontwikkelingen!

Meer recensies van Priscilla