Een bundel om te laten bezinken

Priscilla 27 juli 2020
Op www.bookaddict.nl vind je een volledige blog over deze prachtige bundel.

Regine Hilhorst en Wies Sanders hebben de krachten gebundeld en met ‘Hoe zeg je dag als je iemand niet kunt missen‘ een bundel geschreven waar je datgene vindt dat je zo nodig hebt bij verlies: erkenning en herkenning.

Gedichten en korte verhalen nemen je mee in het rouwproces en laten je zien dat je niet alleen bent. Dat rouw iets is dat iedereen overkomt. Maar ook laat het zien hoe anders een ieder hier mee om gaat.

Hier en daar vond ik de bundel wel heel persoonlijk. Voornamelijk door de verhalen van Wies over verschillende uitvaarten die zij begeleidt heeft en door gedichten van Regine waar bij staat voor wie ze bedoeld zijn.

Dit zorgde er niet helemaal voor dat ik vond wat ik hoopte te vinden met deze bundel.

Het is absoluut wel een bundel die je leest en weer even laat liggen om woorden te laten bezinken.

Daarnaast dragen de illustraties van Lies Koning absoluut bij aan een prachtig geheel.

Meer recensies van Priscilla