'We moesten naar voren leunen. Dat was de enige manier om het gefluister te horen.''

Het verhaal begint meteen met een getuigen verslag waardoor je in 1 klap in het verhaal zit en heel benieuwd bent naar meer. Gedurende het lezen zwakte dit helaas langzaam af. Doordat het verhaal wat langdradig geschreven was en ik geen klik voelde met de personages had ik soms moeite mijn aandacht erbij te houden. Het duurde voor mijn gevoel best wel lang voordat er weer wat meer actie kwam. Het einde was zeer verrassend en had van mij uitgebreider gemogen. Ik vind de keuze voor het onderwerp wel erg goed en zeker iets wat besproken moet worden gezien de #metoo beweging. Wanneer je graag naar Suits kijkt en houdt van de advocaten wereld dan is dit boek wellicht iets voor jou :)

Meer recensies van Sharons Boekenwereld