Onderhuidse spanning

shirley pellikaan 18 november 2023
Een nieuw griezeljaarboek!
Het verscheen in oktober bij uitgeverij Macc en ik las het deze week.

VAMPIEREN EN DEMONEN
(Griezeljaarboek 2023)

Een bundel heerlijke spannende horror en bovennatuurlijke fictie.

13 uiteenlopende horror verhalen, die je verbeelding tot aan het einde toe prikkelt. Niets is wat het lijkt.
Aardedonker en mysterieus geschreven. Je wordt meegevoerd naar donkere krochten, je zult je eigen demonen tegenkomen, omkeren zit er niet in.

De personages krijgen je langzaam in hun macht en de duistere beschrijving van de omgeving waar de verschillende verhalen zich afspelen, maakt dat je het allemaal levensecht beleefd.

Soms lijkt een verhaal een open einde te hebben, maar als je er dan nog even erover nadenkt, blijkt het verhaal toch wel in zijn geheel afgerond. Het kwartje moet soms gewoon even vallen.

De 9 beste griezelauteurs uit Nederland en Vlaanderen weten opnieuw met dit 2e boek vol fantastische fictie, net als in Vampieren en Demonen 1, de lezer een paar uur vol hoogspanning te bezorgen.

Denk vooral na over het tijdstip voordat je gaat lezen. Je nachten zullen nooit meer dezelfde zijn!

Auteurs die meeschreven:
Johan Klein Haneveld, Johan Deseyn, Tais Teng, Guido Eekhaut, Theo Barkel, Jaap Boekestein, Karel Smolders, Martijn Kregting, Esther Geurts

Elk van deze auteurs hebben ook los van elkaar, eigen boeken geschreven. Zoek ze eens op!

Meer recensies van shirley pellikaan