Veel te veel pikante scenes

SonjaDiane 26 februari 2024
Omdat ik deel een en deel twee al in mijn bezit had mocht deel drie niet ontbreken, want wat zien ze er prachtig uit! Na het tweede deel knapte ik op het verhaal al een beetje af doordat er in mijn ogen wel héél erg veel pikante scenes in stonden. Hopend dat deel drie meer van het echte verhaal zou laten zien begon ik er vol goede moed aan. Maar helaas was ook dit boek doordrenkt van pikante scenes. Voor mijn gevoel draaide het soms meer om de aantrekkingskracht tussen Toorn en Emilia, en wat ze allemaal wel niet samen konden doen tussen de lakens, dan dat het om het echte verhaal draaide. Halverwege het boek was ik er zo klaar mee dat ik het dicht heb geslagen en gestopt ben met lezen. Niks mis met een beetje erotiek in een verhaal, maar het moet niet de boventoon gaan voeren.

Meer recensies van SonjaDiane