Een boek dat je vanaf de eerste pagina nieuwsgierig houdt

SonjaDiane 15 juli 2020
Faye laat haar oude leven achter zich en begint helemaal opnieuw in Stockholm. Zij leer hier Jack kennen met wij zij zal trouwen, ook haar beste vriendin Chris leert ze hier kennen. Faye is een vechter, en zij wil voor zichzelf een goede toekomst en ze besluit dat ze naar de handelshogeschool gaat. Jack start ondertussen een bedrijf met veel hulp van Faye, na een tijdje stopt Faye met haar opleiding omdat Jack wil dat zij thuis is om voor hun inmiddels geboren kind te zorgen. In de jaren die volgen raakt Faye zichzelf volledig kwijt. Op een avond komt zij er achter dat Jack vreemd gaat, voor Jack is dit reden om op dat moment aan te geven dat hij wil scheiden. Faye blijft volledig berooid achter, op zoek naar zichzelf. Uiteindelijk kruipt ze uit een diep dal en besluit wraak te nemen op Jack.

Wat een geweldig boek was dit! Toen ik aan het boek begon dacht ik te weten waar het heen zou gaan, op welke manier Faye wraak zou gaan nemen. Hoe verder ik in het verhaal kwam hoe duidelijker het werd dat er geen doden zouden vallen. Hoe de wraak er wel uit zou zien had ik niet 1,2,3 in de gaten. Ik ben dus het hele verhaal door nieuwsgierig geweest naar hoe het af zou lopen. Op een gegeven moment kon ik wel inschatten wat er allemaal zou gaan gebeuren, en dat gebeurde ook zo. Dit vond ik niet vervelend maar zelfs wel leuk. Het zorgde er voor dat ik aan het einde het boek volledig tevreden weg kon leggen.

Meer recensies van SonjaDiane