Waanzinnig!

SonjaDiane 01 maart 2024
Rechercheur Robert Hunter krijgt op een dag op zijn werk een telefoontje van ongebruikelijke aard. De beller vraagt hem dringend om een bepaalde website op de zoeken. Wanneer Hunter dit doet krijgt hij de schrik van zijn leven, hij krijgt namelijk een persoon in doodsnood te zien. Deze persoon zal gruwelijk aan zijn einde komen en de dader wil dat Hunter hier getuige van is. Sterker nog, de dader eist van Hunter een keuze, water of vuur. Dit is het begin van een reeks gruwelijke moorden waarbij de dader heel dichtbij Hunter en zijn collega’s komt!

Ik vond dit echt een waanzinnig spannend boek! De eerste paar hoofdstukken bracht het me echt even van mijn stuk en had ik van die momenten waarbij ik mijn boek even dicht moest slaan om na te denken over wat ik nu eigenlijk gelezen had. Voor mij was het een echte pageturner waarbij ik op bepaalde momenten zo in het verhaal gezogen werd dat mijn ademhaling en hartslag versnelden. Deze thriller kroop onder mijn huid en maakte dat ik sommige avonden nog even iets anders las nadat ik in dit boek gelezen had, puur om het feit om de opgebouwde spanning weer los te raken zodat ik kon slapen. De schrijver weet het verhaal boeiend en spannend te vertellen en sommige hoofdstukken eindigden met een einde dat schrik en spanning hoog op wisten te voeren.

Meer recensies van SonjaDiane