Eén van mijn favorieten, absolute aanrader

Toen ik dit boek zag was ik meteen al weg van de cover, misschien door mijn droom er ook eens op uit te trekken met een camperbusje. Daarna las ik de inhoud en was ik meteen verkocht. Dit boek zou ik lezen!

In het begin schrikte het me een beetje af omdat het wel een klepper is en ik ook wel al reacties gelezen had dat het te veel een hype was. Nu ik moet zeggen ik hoor tot de mensen die er helemaal van weg is. Het staat zelfs in de top van mijn favorieten.

Van in het begin wordt je meegenomen in het verhaal van Emile, die een roadtrip plant, en samen op weg gaat met zijn reisgezel. In het begin leren we vooral hem kennen, maar na een tijdje komt ook het verhaal van zijn reisgezel meer aan bod.

Het is een verhaal over het leven, over vriendschap, over liefde en de breekbaarheid en kwetsbaarheid van de mens. Dit boek helpt je vertragen en de kleinste dingen van het leven appreciëren. Het doet je lachen, maar laat je ook een traantje wegpinken. Het heeft me echt een rustgevoel gegeven en op geen enkel moment had ik het gevoel dat ik me verveelde. Ik werd zo meegesleurd in hun verhalen. Dus, volgens mijn bescheiden mening, een absolute aanrader!

Meer recensies van Stefanie Van der Loo