Aan de slag!

Aishareads 10 december 2019
Alles is Uitvogelbaar van Marie Forleo is een heerlijk inspirerend boek, precies wat ik nodig heb in deze fase van mijn leven. Als jij net als ik vaak grootse plannen hebt – of dat nou op het gebied van carrière, gezondheid, persoonlijke ontwikkeling of iets anders is – maar vaak beren op de weg ziet of het gevoel hebt dat het je toch niet gaat lukken, dan is dit boek iets voor jou. Marie Forleo laat je door middel van oefeningen en concrete tips ontdekken wat jij nou eigenlijk echt wilt én hoe je dat ook daadwerkelijk kan bereiken. Ze leert je hoe je om kan gaan met kritiek en ‘oplichterssyndroom’, waarom het belangrijk is dat je streeft naar vooruitgang in plaats van perfectie, hoe je mislukkingen te boven komt en hoe je ondanks een tekort aan tijd en geld toch dingen voor elkaar kan krijgen. Immers, ‘Alles is Uitvogelbaar’. Zij geeft veel voorbeelden uit haar eigen leven om te laten zien hoe zij in haar eigen leven concreet deze mindset, dat alles uitvogelbaar is, toepast.
Ik heb het boek nu alleen gelezen, en ik ben van plan om het hierna nogmaals te lezen en dan ook de oefeningen te maken. Ik wil eerst altijd precies weten wat nou precies de denkwijze van de auteur is voordat ik allemaal oefeningen ga maken en er later achter kom dat deze manier van denken, misschien niet helemaal aansluit op de mijne. Aangezien ik zeer geïnspireerd was na het lezen van dit boek kan ik wel zeggen dat ik mij helemaal kan vinden in Maries aanpak. Ik ga dus aan de slag!

Meer recensies van Aishareads