Favoriet van de reeks!

Anoeska 11 oktober 2020 Auteur
4.5 van de 5 sterren

De derde broer, het derde boek. In 'Cash' komt, zoals de titel al doet vermoeden, Cash aan het woord. Hij is de derde broer die smoorverliefd wordt, en de liefde van zijn leven vindt. In boek 2 maakte we al kennis met Cash en zijn situatie. Dat loopt dus verder door in boek 3.

Het derde boek is van een totaal ander niveau dan het eerste en tweede boek.
Net zoals in de eerste twee boeken, zit dit verhaal vol met liefde. Zowel tussen de partners, alsook de gehele familie. Dat maakt de serie net zo interessant en echt. De romantiek in deel drie is net wat eigenzinniger, en misschien ook geloofwaardiger dan de eerste twee delen.
In het algemeen is deel drie veel realistischer dan de voorgaande delen. Het verhaal is zeer eigentijds en actueel. Enkel het einde is iets te extreem en paste niet zo zeer bij de plot. Dat gedeelte voelde er aangeplakt zonder veel betekenis. Het voegde niets meer toe aan de plot of de situatie van de personages en deed de geloofwaardigheid niet veel goeds.
De seksscènes in de reeks zijn over het algemeen zeer realistisch en bevatten ook veel romantiek. Cash is wel de 'zachtste' broer tot nu toe waardoor de seksscènes zeer warm aanvoelen. Overigens is de harde woordkeuze zoals kutje dan misplaatst omdat het veel te scherp is voor zowel de scènes als voor het personage Cash.
De schrijfstijl van Aurora Rose Reynolds lijkt wel telkens te wisselen. Er lijkt geen rode draad te zitten in haar manier van schrijven en woordkeuze. Wat het interessant maakt voor de lezer. Elk boek is een nieuwe belefenis en dat maakt deze reeks zeer uniek. Het is zeker een van de sterke peilers van de boekenreeks in het algemeen. Tot nu toe is de schrijfstijl van Cash mijn favoriet. Het is een zeer luchtige en vlotte manier van vertellen die met weinig details veel weet te vertellen.
De nevenfiguren waren overigens nog steeds zeer vlak. Al krijgen enkelen een iets voller karakter doordat ze in alle boeken aanwezig zijn. Daarbij gaat het voornamelijk over de andere broers.

Ik vond de geloofwaardigheid en echtheid van deel drie zeer sterk aanspreken. Voor mij is dit zeker mijn favoriet in de serie. Alleen jammer van het einde, anders had het boek vijf sterren verkregen.

Meer recensies van Anoeska