Paul vs Theo drama

anouk-spooren 06 januari 2020
Dit boek heeft denk ik last van het middle book syndrome. Het is zeker interessant, maar het kon veel beter. desondanks ben ik tevreden met het verhaal.

Paul zijn ziel is versplinterd en Marguerite gaat hem redden met behulp van de Echte Theo. Hier gebeurt weer veel drama omdat Theo nog steeds verliefd is op haar. Het verhaal is op sommige momenten een beetje afgezaagd, maar op vele momenten nog steeds spannend. We krijgen het echt doel van de slechterik te weten en een huge plottwist op het einde.

Marguerite is helaas wat minder interessant in dit verhaal. Ze is een beetje een klagend meisje geworden die het maar niet eens wordt met jaar gevoelens. Persoonlijk vind ik Theo veel beter voor haar. Wie redt haar zo vaak? Theo. Wie zegt zijn oprechte gevoelens tegen haar? Theo. Wie helpt haar voor een andere jongen ondanks zijn gevoelens? Theo. Wie troost haar zo vaak? Theo. Paul brengt haar alleen in de problemen en is te verlegen voor haar. Maar ja, zolang zij maar gelukkig is zeker? Nu, we hebben ook eindelijk een andere kant gezien van Paul. Niet alleen de perfecte paul, maar ook de maffia Paul. Ik vond alle andere dimensie versies best irritant in dit boek en de originele Marguerite irriteerde me ook mateloos met haar gedrag. Nochtans is ze nog steeds heel relatable soms en dat vind ik wel leuk. (+I adore theo uit de triad dimensie, bad boy)

Overall, ik vond het een matig boek, maar ik hoop dat het volgende veel beter is. Dat is tenslotte het einde van de serie. Dus Claudia Gray, blow me away please!

Meer recensies van anouk-spooren