De vergeet mij niet-sonate

Aspen 27 maart 2020
Audrey is een verstandige, begeerde jonge vrouw wanneer Cecil en zijn jongere broer Louis in haar wijk komen wonen. Cecil is een verstandige man terwijl Louis moeilijk te doorgronden is. De verstandige Audrey zou voor Cecil willen kiezen maar haar hart beslist anders. Wanneer het noodlot toeslaat besluit Audrey met Cecil te trouwen maar Louis kan ze niet vergeten.

Vanaf het begin is het eigenlijk al duidelijk hoe het verhaal gaat verlopen. Hierdoor is het erg voorspelbaar en niet echt verrassend. Daarbij vond ik het verhaal ook erg langzaam gaan.

Helaas waren de personages die mij het meest aanspraken en voor leuke verrassende situaties zorgen bijpersonages. De hoofdpersonen zoals Audrey spraken mij een stuk minder aan. Ik merkte dat ik mij hierdoor niet echt in de personages kon inleven. De leuke personages maakte wel dat ik bleef doorlezen en wilde weten hoe zij zich zouden ontwikkelen.

Ondanks dat het verhaal erg voorspelbaar was, is het wel mooi beschreven. Op sommige momenten waande ik mij echt in Argentiniƫ of in Engeland. Het plot zelf was ook mooi al had ik hier wel wat meer van verwacht.

Meer recensies van Aspen