Hartstocht

Aspen 21 maart 2020
Nadat we in de vorige delen Ella en Reed hebben gevolgd, volgen we in dit deel Gideon en Savannah. Het leek mij erg leuk om meer over Gideon te leren en om hem beter te leren kennen. In de vorige delen kwam hij wel regelmatig ter sprake maar je leerde hem niet zo kennen zoals de andere broers. We wisten wel een beetje wat er tussen Gideon en Savannah heeft afgespeeld maar niet precies hoe en wat. Het leek mij dan ook leuk om hier meer over te ontdekken.

Hoewel het boek weer heerlijk makkelijk wegleest miste ik wel wat diepgang. In de andere delen zat ook niet veel diepgang maar het had wel een verhaal. Dat verhaal miste ik in dit deel. Ik zag niet echt veel groei en Gideon of Savannah. Het verhaal was erg voorspelbaar en er gebeurde eigenlijk niet veel. Ook vond ik de liefde tussen Gideon en Savannah wel erg makkelijk weer opbloeien. Natuurlijk was dit het verhaal van Gideon maar toch miste ik Ella en Reed wel een beetje.

Ondanks dat er veel minpuntjes waren was het wel een leuk boek om te lezen. Het is natuurlijk ook een novelle dus dat het de groei en diepgang mist was ook wel te verwachten. Toch heb ik wel genoten van het verhaal, het leest makkelijk weg en geeft je een goed gevoel.

Meer recensies van Aspen