Hof van ijs en sterren

Aspen 08 mei 2020
Na hof vleugels en verwoesting had ik het idee dat het verhaal nog niet helemaal af was. Er waren voor mij nog veel open eindjes die afgesloten moesten worden. Ik hoopte dan ook dit hof van ijs en sterren dit zou doen.

Hoewel ik met plezier heb gelezen zat er niet echt iets van een plot in. Iedereen leefde naar de winterzonnewende toe maar het feest zelf vond ik wat afgeraffeld. Ook heb ik nog steeds veel vragen over Lucien, Azriel, Cassian, Nesta, Elain, Tamlin. Het voelt voor mij dus nog steeds niet als een afgerond verhaal en dat vind ik jammer.

Ik vond het namelijk wel mooi om te lezen hoe iedereen weer verder is gegaan met leven. Voor de 1 gaat dit gemakkelijker als de ander. De schrijfstijl van Sarah J. Maas is iets wat ik erg kan waarderen. Hierdoor lees ik haar boeken, ondanks dat sommige wat trage stukken hebben, snel weg. Hoewel dit deel absoluut niet traag aanvoelde gebeurde er ook niet veel.

Ik heb dus absoluut genoten van het lezen maar het was voor mij niet echt een aanvulling op de serie.

Meer recensies van Aspen