Van onschatbare waarde

Aspen 04 oktober 2020
Timmie, Juliette en Joy Parker zijn 3 zussen. Ze zijn grotendeels door hun moeder Veronique opgevoed. Hun vader, Paul, was nauwelijks aanwezig en vooral altijd met zichzelf bezig. Nadat hij komt te overlijden krijgen ze allen een deel van de erfenis. Maar deze heeft hij bijzonder verdeeld. Een ieder krijgt wat haar toekomt. Met deze erfenis kunnen alle 4 de vrouwen op hun eigen manier, verder met hun leven.

Het verhaal liep totaal anders als wat ik had verwacht. Ik dacht dat het vooral om de 3 zussen zou draaien maar het bleek vooral om Veronique te gaan. Juist de verhaallijn van Veronique was er 1 die mij niet direct aansprak. Ook de keuzes die ze maakte vond ik af en toe een beetje dubieus. De 3 zussen vond ik een leuke combinatie aan persoonlijkheden. Allen hadden echt hun eigen ding wat mij erg aansprak. Ik vond het dan ook jammer dat ze soms wat naar de achtergrond werden gedreven.

Voor mij was het wel een lange tijd onduidelijk waar het verhaal naar toe zou gaan. Pas later wordt dit wat duidelijker. In het verhaal wordt er veel gereisd en hierdoor waren er veel verschillende settingen, dit vond ik een erg leuk deel van het verhaal.

Hoewel het verhaal absoluut niet was wat ik ervan had verwacht was het wel leuk om te lezen. Op sommige momenten was het ook echt wel een eve-opener.

Meer recensies van Aspen