Hopen op een verfilming!

Crissyzee 13 januari 2021
Dit is nou écht een boek wat het super zou doen als kerstfilm!

Pluspunten van het boek vind ik dan ook het concept, mij lijken die 12 dates voor kerst ook wel leuk haha, en de setting. Alles werd uitgebreid beschreven waardoor ik me ook echt helemaal in het Blexford (?) waande.

Ik heb het boek als audioboek geluisterd en moet zeggen dat ik in het begin echt even goed moest opletten en soms terugspoelen wat er nou precies gebeurde. Maar als je eenmaal alle namen en plaatsen kent, dan vlieg je er zo doorheen.

Waar ik mij persoonlijk wel heel erg aan stoorde, was dat horecagasten 'klanten' werden genoemd. Dit is echt wel een grote vertaalfout, want in de horeca heb je geen klanten, maar gasten :)

Verder heb ik er van genoten. Het boek was erg cliche en heel voorspelbaar, maar dat hoort ook wel een beetje bij zo'n feelgood kerstboek. Als er een film van komt dan ga ik die zeker kijken!

Meer recensies van Crissyzee