Alles of niks

Elbert Grift 04 september 2020
Francis Dean is niet bepaald verwend met het leven als het gaat om ouders, zijn vader heeft hem alleen verwekt en is nooit door Francis gezien, zijn moeder is een psychisch wrak die hij helpt overeind te blijven, maar hij kan niet voorkomen dat ze in een psychiatrisch ziekenhuis belandt, daar ontmoet hij Anne_May, een meisje dat ook opgenomen is, ze bouwen een band op.
Als hij hoort dat zijn vader niet meer is geweest dan een zaaddonor besluit hij op zoek te gaan naar de spuiter en neemt in zijn zoektocht zijn beste vriend Grover en Anne_May mee, ze beleven van alles, maar het geld dat hij kreeg van zijn stiefvader jaagt hij er in Vegas in een keer door heen en zo wordt het behelpen.
Uiteindelijk ontmoeten ze zijn vader.
Ik vond het een prima boek, al moet ik wel zeggen dat het verhaal een beetje op de vlakte bleef, ik miste iets meer diepgang en spanning om het tot een topboek te maken, maar evengoed prima leesvoer, dat zeker.

Meer recensies van Elbert Grift