Je hoofd erbij houden

Elss 09 juli 2023
Ik houd van een beetje duidelijkheid en dit verhaal bracht mij aardig in verwarring: wie is dood en wie is levend? Bij de perspectiefwisselingen moest ik mijn hoofd er goed bij houden, soms een stukje teruglezen om helder te krijgen wie er aan het woord was. Raadselachtig, maar nieuwsgierigmakend is de verhouding die Jonah met Audrey, zijn overleden vrouw, had. En wat had Harry daar nu weer mee te maken? Dan duikt Chloe op, die met Harry de liefde bedrijft, weliswaar eerst zonder liefde. Zij lijkt een verband te hebben met Milly, evenals Harry. Hoe het allemaal in elkaar zit, lees je pas tegen het einde van het boek. Dan vallen alle puzzelstukjes in elkaar en besef je dat het wel een heel knap samengesteld verhaal is. Met Chloe, de papierkunstenares, had ik nog het meest. De overige hoofdpersonen: Harry, Milly en Jonah brachten niet zoveel bij mij te weeg. Thema's in dit boek zijn rouw, liefde en rouwverwerking.

Meer recensies van Elss