Spannend

EMBV 12 maart 2020
Versmachtend verlangen van Luc Deflo is het derde en voorlaatste postume boek van Luc Deflo. Het boek is vol spanning en bloedstollende scènes, soms bij het gruwelijke af. In het boek krijgen we te maken met een seriemoordenaar en het is aan Nadia en Dirk om deze tot stoppen te dwingen.

Het verhaal is vanaf het begin boeiend en je gaat meteen in het verhaal op. Je leeft mee met de slachtoffers en je wilt het wel tegen ze schreeuwen dat ze gevaar lopen. Tevens leef je mee met Nadia en haar team die naar het lijkt voor een onmogelijke opgave staan. Als lezer krijg je de nodige plotwendingen voorgeschoteld en dat blijft tot het einde zo.

Het verhaal is heel beeldend geschreven en de personages zijn goed uitgediept, je krijgt een band met ze. Je krijgt ook een kijkje hoe het hun vergaat en wat al deze zaken met ze doet. Kortom het boek houdt je in zijn greep. Het boek is het lezen meer dan waard.

Meer recensies van EMBV