Fraaie psychologische thriller

Jacques 20 augustus 2019
Alice Dehaene heeft haar jonge leven ( 26) doorgebracht in een universum vol van geestesziektes en alter ego's èn mensen die allemaal wel in meer of mindere mate beschadigd en geraakt zijn door gebeurtenissen in het leven. Niets bijzonders zou je zeggen, het leven van iedereen ligt bezaaid met scherven en splinters of erger. Maar de hoofdpersonen in deze thriller maken het wel erg bont, met vreemde uitspattingen alom.

Een boeiend onderwerp dat door Thilliez verpakt wordt in een zeer spannende en ingewikkelde thriller.En daar houden we van. Het slot is uitermate verrassend.

Thilliez heeft veel aan research gedaan en dat is te merken aan de uitmuntende zielstekening van de verminkte hoofdpersonen.

Voor wie niet geïnteresseerd is, in de soms onwaarschijnlijke roerselen van de menselijke geest, heb ik een goede raad: laat het boek liggen.

Vier sterren.

Meer recensies van Jacques