Je afkomst is niet alles..

Janneke van Geertruy 03 februari 2018
Didn't see that one coming. Mooie omschrijving voor dit boek. Een beetje flabbergasted omdat het boek, wat voorspelbaar leek, op het einde niet zo voorspelbaar was. Mooi.

Mare Burrow leert in dit boek dat je afkomst niet alles zegt. Ze leert een harde les die ze met zich mee zal moeten dragen richting het einde van het boek. Didn't see that one coming, nogmaals.

Het boek volgde een keurig patroon in de ontwikkeling van de hoofdpersonages waardoor je meegroeide en meevoelde met wat er met ze gebeurde.

Het einde zag ik niet aankomen, alles draait zich om en het is maar goed dat er op dit moment nog twee boeken in de reeks zijn om door te lezen. Het boek heeft een aardig open einde waardoor ik zeker verder zal lezen.

Meer recensies van Janneke van Geertruy