Wederom een sterke persoonlijkheid !

José 10 augustus 2019
Aloysius Archer, een oorlogsveteraan en ex-gevangene, probeert zijn leven na enkele turbulente jaren weer op te pakken. Maar wat begint als een simpel klusje, loopt uit op een moordmysterie…

David Baldacci wist me weer te verrassen met een sterke persoonlijkheid die je zult omarmen.
Het was even wennen aan de meneer, maar dat duurde maar een paar minuten zeg maar ;-)
De roerige fifties, de jaren na WOII en daar bovenop nog eens onschuldig in de bak terecht komen - ga er maar aan staan.
In Archer schuilt een superdetective die snel leert en inzicht heeft. Het zou me dan ook niet echt verbazen als deze aimabele hoofdpersoon uit "Een goede daad" ons weer zal verblijden met zijn komst in een nieuw avontuur.
Zalig leesvoer weer!!

Meer recensies van José