Het wordt alleen maar beter ...

José 19 september 2019
Erika Foster, je gaat echt van haar houden naarmate de serie vordert. Ongelooflijk spannend weer!
Het feit dat Rob(ert) Bryndza de karakters steeds meer uitdiept en smoel geeft is een super pluspunt. In dit geval is Erika met haar team op zoek naar een (of meerdere?) moordenaars. De lugubere vondst van een in stukken gesneden lijk in een grote koffer schokt iedereen. Maar als er dan nog een koffer wordt aangetroffen is het wel duidelijk. Een seriemoordenaar die nergens voor terugdeinst is in sneltempo, rücksichtslos aan de gang om mensen die hem voor de voeten lopen te doden. Als ook Erika daar de gevolgen van ondervindt heeft ze een time-out nodig. Haar privéleven loopt ook niet bepaald op rolletjes. Haar verleden speelt haar parten en haar toekomst vindt ze dan weer te onzeker. Niets houdt haar echter tegen om haar werk goed uit te voeren. Als dan de kindjes van een collega in gevaar blijken te zijn moet ze alle privésores aan de kant zetten en als de bliksem met haar team op zoek gaan. Zullen ze op tijd zijn om de seriemoordenaar te stoppen??
Naar mijn idee was deel 1 van de Erika Foster-serie al een juweeltje, maar ik vind dat Rob naarmate hij meerdere delen schreef alleen maar beter en beter is geworden. Een zeer prettige, beeldende manier van schrijven die je gefocust houdt. Soms gruwelijk realistisch beschreven scenes die je op het puntje van je stoel c.q. bank houden. Stoppen met lezen is geen optie, het boek MOET uit!!
Met smart wacht ik dan ook weer op het volgende deel, want in het nawoord belooft hij dat er nog veel zullen volgen!! YAY!!!! ;-)

Meer recensies van José