Niet mijn verhaal

Laura19907 29 maart 2020
Annemiek, Bridget en Maxim. 3 mensen die samen een verleden blijken te hebben. Hun 3 levens waren gekoppeld door een vliegtuigongeluk op Tenerife. Maxims broer kwam om, en dan een ontmoeting met Annemiek en Bridget.
Jaren later, 2014, opnieuw een vliegtuigongeluk en wederom komen hun levens bij elkaar, maar if dit zo goed is?

Meerdere boeken gelezen van Lies, met wisselende meningen. Vrijdag en Driftleven waren toppers en dit boek klonk ook erg goed.
Alleen in vergelijking met bovenstaande 2, ben ik toch teleurgesteld, verhaal komt langzaam op gang, dan maakt het boek wat vaart, ook qua spanning om vervolgens te toevallig en voorspelbaar te worden.
Ook het einde is toch iet wat vreemd en blijf toch een beetje met een raar gevoel achter nu het boek gesloten is.

Niet mijn verhaal, niet mijn boek, maar wel uitgelezen en door wel de goede punten, af en toe spanning en leuke wendingen, 2 sterren

Meer recensies van Laura19907