Soap

Laura19907 12 december 2019
Charlotte is gelukkig getrouwd met Billy en moeder van 2 kinderen: Johnny en Edie. Charlotte kwam in Engeland onder de naam Lisa met de kindertransporten uit Duitsland. Groeide op bij Noami en Dan.
Nu leeft ze een een gezellig straatje en is ze dus gelukkig, maar blijft ze dat ook? En dan komt Harry Black ook nog weer in haar leven.

Felix is getrouwd met Daphne. En dolgelukkig met zijn vrouw. Maar is Daphne wel eerlijk tegen Felix?

Dit boek is een vervolg op de The Girl with no Name. Van dit boek heb ik genoten en was erg blij dat ik deel 2 kon lezen.
Het boek is op zich prima geschreven. Je leeft mee met de personages en krijgt ook echt sympathie voor ze of juist niet.
De spanning miste ik hier wel en ook weer toch best wel veel ellende. Voor zowel Charlotte en Felix. Een iets te hoge soap gehalte naar mijn idee
Het einde is ook vrij voorspelbaar en ook de sfeer uit deel 1 kon ik niet terug halen.
Conclusie: prima boek, maar mist toch het een en ander. Ik kom niet verder dan 3 sterren

Meer recensies van Laura19907