Aap Noot Mishima bespreekt 'Blinde wilg, slapende vrouw' LIVE!

Laurens van den Broek 24 juli 2023 Auteur
O, Murakami. De ene keer weet je mij te betoveren, de andere keer laat je mij een of ander ondermaats verhaaltje lezen waarvan de clou mij volledig ontgaat. Hoe kan iemand zo getalenteerd als jij zó erg twee literaire gezichten hebben? Deze verhalenbundel, waarvan onlangs ook een verfilming verscheen, kon mij niet altijd even zeer bekoren. Maar écht slecht wordt het nooit. Daarvoor is Murakami te zeer een bedreven meester in zijn metier. Hij schrijft niet voor niets als een bezetene.

Meer weten? Luister naar de 6e (live opgenomen!) aflevering van de podcast Aap Noot Mishima over de kloeke verhalenbundel Blinde wilg, slapende vrouw van de wereldberoemde Haruki Murakami. We zijn in al je favoriete podcast-apps, Spotify én op YouTube te vinden, en ook op Instagram (@aapnootmishima). Leuk als jullie luisteren!

Spotify
Apple Podcasts