Aap Noot Mishima bespreekt 'De bibliotheek van geheime dromen'!

Laurens van den Broek 24 juli 2023 Auteur
Dankzij Savannah van Uitgeverij Meulenhoff kregen we twee exemplaren van deze roman tot onze beschikking (waarvoor veel dank!). Michiko Aoyama is een hedendaagse Japanse schrijfster die nog niet eerder naar het Nederlands is vertaald, dus Rens en ik waren enorm benieuwd naar dit boek, waarvan de premisse ons verkwikkend in de oren klonk. En toen het uit was, waren we blij bevestigd te worden in het ongelimiteerde en onverbloemde positivisme dat uit het boek spreekt. Soms hebben mensen maar een klein duwtje in de juiste richting nodig om hun hele leven om te gooien en het zódanig in te richten dat ze eindelijk het leven kunnen leiden waarnaar ze verlangen. Het was een hoopvolle, verfrissende leeservaring!

Meer weten? Luister naar de 5e aflevering van de podcast Aap Noot Mishima over de mozaïekroman De bibliotheek van geheime dromen van Michiko Aoyama. We zijn in al je favoriete podcast-apps, Spotify én op YouTube te vinden, en ook op Instagram (@aapnootmishima). Leuk als jullie luisteren!

Spotify
Apple Podcasts