Lekkere horror/thriller

Lisa Kiewit 07 april 2021
Jamie Conklin heeft een bovennatuurlijke gave: hij ziet nog enkele dagen de geesten van doden. Van zijn moeder moet hij dat geheim houden, maar dan wordt zijn hulp ingeschakeld door een politieagente tijdens de zoektocht naar een moordenaar. Hoe is deze gave ontstaan? Wat kan Jamie er allemaal mee? En wat als een geest na enkele dagen niet meer weggaat? Dit bovennatuurlijke concept heeft Stephen King op verrassende wijze uitgewerkt.

Samenvattend is Later een boek dat heel vertellend is geschreven, voor een King vlot leest, een goed concept bevat met hele andere uitgewerkte facetten van je in eerste instantie zou verwachten. Maar heel erg horror? Dat valt wel mee. Ik vond dit weer een fijn boek van King, maar er zijn wel wat kleine puntjes van kritiek.

Mijn hele recensie lees je via: https://lisalovestoreadcom.wordpress.com/2021/04/05/recensie-later-stephen-king/

Meer recensies van Lisa Kiewit