Pageturner

Lisanne Stam 25 juni 2020 Auteur
Dit spannende boek heb ik gewonnen tijdens de thrillerweken van de Crime Compagnie. Deze stond al een enige poos op mijn verlanglijstje en ik was dan ook helemaal blij toen dit exemplaar op mijn deurmat lag. Dank daarvoor!

Het verhaal gaat over Inigo en Fee, zij zijn collega’s (en meer...?).
Inigo is een introverte en rustige man die na een roesje bij de tandarts plotseling stukken mist van zijn leven. Hij heeft ook enorme vraagtekens bij zijn verleden en gaat opzoek naar antwoorden. Tevens wordt hij behandelt door Sietse, zijn psycholoog, die hem helpt om te gaan met zijn problemen.
Fee stond optimistisch in het leven tot haar ex Kevin haar probeert dwars te bomen. Haar zus Sabine staat altijd voor haar klaar en ze zijn onafscheidelijk.
Het verhaal heeft korte hoofdstukken waarin Fee en Inigo hun verhaal doen in de ik-persoon. Fee richt haar verhaal naar Sabine.

Ik heb echt enorm genoten van dit boek. Het leest vlot en de spanning wordt enorm opgebouwd. Gelukkig zijn de vraagtekens veranderd in uitroeptekens nadat men het verhaal uitgelezen heeft.
De schrijfstijl is duidelijk en bevat makkelijke taal. Ik kan eenieder dit boek aanraden, het is een origineel verhaal! Daarom geef ik het 5 sterren!

Meer recensies van Lisanne Stam