Uiteindelijk wordt de duisternis verdreven

De titel doet de inhoud van dit boek eer aan. Alles in dit boek is een beetje duister. Wat en wie kun je geloven? Veel is een mysterie. Heel lang blijf je twijfelen over de oprechtheid van de hoofdpersoon, Sieg Papadakis.
Heeft hij negen jaar geleden zijn vrienden weten te bevrijden, of is hij toch geen held, maar juist de antiheld? Wie is Argus en waardoor wordt deze persoon gedreven? Johnny Bollé houdt de lezer constant in spanning en maakt dat je bijna wordt gedwongen om door te lezen. Zijn schrijfstijl is prettig en vlot leesbaar. en door de korte hoofdstukken blijft de vaart in het verhaal. Uiteindelijk weet de schrijver alles mooi bij elkaar te brengen. en wordt de duisternis verruild voor helderheid. Niet eerder heb ik een boek van Johnny Bollé gelezen, maar dit was zeker niet de laatste. Een fijne en spannende leesbeurt die ik iedereen kan aanbevelen.

Meer recensies van Margaret-Hillebrandt (auteur)