Dansende verhalen

Iedere zondag plaatst Marceline een zondagsverhaal op Facebook en iedere keer is het een genot om haar verhaal te lezen. Het was een gouden greep om deze verhalen te bundelen, want het is absoluut zonde als die verloren zouden gaan. Marceline heeft een bijna dansende schrijfstijl. Ook in deze korte verhalen zet ze haar personages treffend neer. Daarnaast heeft Marceline een scherp oog voor de omgeving waarin de verhalen zich afspelen. Je voelt de wind bijna over je wangen strijken en proeft de zilte lucht van de zee als zij verhaalt over de kusten van Ierland of Schotland.
De verhalen zijn verschillend in lengte en nodigen uit om er een paar per keer te lezen. Het verhaal Verlangen doet je bijna verliefd worden op de liefde. Meer verhalen gaan over de liefde, vaak zijn ze romantisch, soms ondeugend en soms pikant. Alle zijn ze fijn om te lezen. Ik heb genoten van deze bundel.

Meer recensies van Margaret-Hillebrandt (auteur)