Graag een vervolg

MarYan 24 mei 2020

Ik ontving van dit boek een recensie exemplaar van uitgeverij amboanthos op een ludieke wijze, nl verpakt als caravan. Erg leuk.
Hartelijk Dank!

Het boek begint met een opsomming van allerlei "moetens" in het leven. Zeer herkenbaar en het tovert meteen een glimlach op je gezicht.
Anna, een wat warrige jonge vrouw is op weg met haar brakke fiets naar een housewarming party en blijkt het adres te zijn vergeten en haar telefoon loopt telkens leeg dus navragen lukt niet.
Zo beland ze op een bouwterrein waar een rij staat met tenten en caravans van mensen die azen op een stuk grond. Daar loopt ze Bor tegen het lijf en het klikt zo goed dat ze meteen maar blijft. Bor is architect en heeft duidelijk uitgewerkte plannen voor zijn te bouwen huis.
Dit is het begin van een avontuur. Het avontuur dat Leven heet en waar je of zelf aan het stuur staat of je laat het gebeuren zoals het komt. Dat laatste lijkt Anna's levenswijze..de vraag is wel of ze daar helemaal gelukkig mee is. Bij haar vrienden vindt ze nog weinig aansluiting, die zijn zich aan het settelen. Met Bor is ze wel gelukkig maar hoe zit het met de financiën. En hoe ziet de toekomst eruit.. We leven met Anna's vragen en onzekerheden mee. Op het eind neemt Anna toch het heft in eigen hand en neemt een rigoureus besluit. Het eindigt anders dan je zou denken en misschien hoopt.
Ik vond het een heerlijk boek om te lezen. Ik ben zo benieuwd hoe het verder gaat met Anna, komt er een vervolg?

Meer recensies van MarYan