Alter ego

Monique 30 april 2023

Lynn heeft het in haar jeugd niet gemakkelijk gehad. HAr vader was een top. Hef kok maar thuis erg gewelddadig. Haar moeder leed er erg onder. Haar zus is het huis uit gegaan zodra het kon.

Jaren later ontmoet ze de chef kok Camiel met wie ze een relatie krijgt. Camiel is gescheiden maar nog een goed contact met zijn ex en zijn drie kinderen. Het restaurant waar hij werkt heeft hij samen met zijn ex- vrouw opgezet. Lynn voelt zich niet altijd op haar plek. Voelt zich vaak buitengesloten. Samen met Camiel ontwikkelt ze een nieuwe formule. Maar bij de lancering gaat het mis. - spoiler verwijderd door de Hebbanredactie -

Wat een heerlijke psychologische thriller. Als lezer wordt je verschillende kanten op gegooid. Telkens als ik dacht te weten hoe de vork in de steel zat nam het verhaal een totaal andere wending.
Het plot zag ik zeker niet aankomen, deels ook omdat - spoiler verwijderd door de Hebbanredactie -. Goed gedaan van de auteur.
Heb het met plezier gelezen en zoals zo vaak met de boeken van Esther Verhoef, in een ruk uitgelezen.

Meer recensies van Monique