Chicklit thriller

Natasja (Tazzy) J. 28 augustus 2019
Patricia Snel- Perfect match

Het verhaal begint met een zinderende proloog. Dat smaakt meteen naar meer!

Je komt terecht in het leven van Marit. Ze is 39 jaar oud en heeft het online daten ontdekt. Ze heeft daar de perfecte man: Nils, gevonden. Maar bestaat perfectie wel? Hun relatie is in korte tijd steeds sterker geworen. Marit wil kinderen met Nils. Perfect Match is een geweldige datingapp, ze heeft de man van haar daar dromen gevonden. Maar na verloop van tijd, merkt ze vreemde dingen op. Ze doet er weinig mee, totdat het te laat is. En echt goed te laat. Vanaf dat moment gaat het boek in een hogere versnelling en wil Marit maar 1 ding: wraak.

Het is een boek, dat je emotioneel raakt. Maar je vraagt je ook af of Marit niet iets te goedgelovig is. Of wil ze het gewoon niet zien?

Het eerste stuk van het boek, had ik echt het idee dat ik in een chicklit was beland. Er zit behoorlijk veel seks in. In dit geval hoorde het wel bij het verhaal. Maar ik vond het hierdoor echt geen thriller. Het thriller gevoel kwam dus pas veel later. Dat had van mij wel iets sneller gemogen. Ik hou van vaart in een verhaal.

Een vrouw die graag kinderen wilt, haar biologische klok tikt. De man van haar dromen, wil haar helpen. Maar deze droom,kan zomaar in een gruwelijke nachtmerrie veranderen!

Ze woont in de Jordaan, maar je gaat ook mee naar een aantal andere landen. Zoals bijvoorbeeld : Zwitserland en de Oekraïne. Ze komt op duistere plekken terecht en ontmoet een taxichauffeur die geen vragen stelt.

Het leest best lekker, vooral het laatste stuk. Ik had het boek in 2 dagen uit. Een heerlijk boek voor tussendoor. En met een vleugje horror ook nog. Jammer genoeg kwam het voor voor mijn gevoel te laat op gang. Dus ik geef 3***.

Meer recensies van Natasja (Tazzy) J.