Spanning met een twist.

omimieke 28 juli 2020
Een jonge succesvolle acteur wordt ervan verdacht zijn jonge echtgenote eveneens actrice en hun bodyguard te hebben vermoord. Zijn verdediging wordt door een toevallige samenloop van omstandigheden opgenomen door een advocaat met een niet zo indrukwekkend palmarès maar met een hoop mensenkennis.
Via een lange omweg die telkens weer verrassend is komen we te weten wie de moord(en) gepleegd heeft en ok nog pleegt en wat het allerbelangrijkst is wat de motief van de dader is. Een zoektocht naar de juiste persoon die onder het oog van de verdediging opereert. En thriller van formaat.
Vlot geschreven met een uitgebreide karakter- en uiterlijke studie van de meeste personages. Het ligt voor de hand en toch weer niet, zo wordt je als lezer telkens op het verkeerde been gezet. Heerlijke lectuur.

Meer recensies van omimieke