Boek met vaart.

omimieke 16 maart 2020
Heerlijk boek om te lezen. Het thema is van alle tijden, sexuele agressie is er altijd geweest vooral van mannen en / of vrouwen met een machtspositie. Wat hier vooral opvalt is de gedachtengang van de vrouw die het slachtoffer wordt van de ongevraagde en zeker ook geweigerde avances van haar werkgever. In zoverre dat ze volledig wordt klem gezet. Ze heeft heel hard gestudeerd om haar weg te vinden in het leven, heeft dan ook een boeiende job gevonden maar om door te groeien moet ze haar baas ter wille zijn. Het verrassende aan dit boek is de manier waarop Sarah hiermee omgaat, hoe ze er inventief door de omstandigheden gedwongen een oplossing voor bedenkt. Goed geschreven, de lezer wordt betrokken en probeert oplossingsgericht mee te denken. Het verhaal stopt een paar maal zodat je je afvraagt welke weg gaan we hier op en telkens opnieuw wordt je verrast. Heerlijk om te lezen en vooral een echte pageturner.

Meer recensies van omimieke