Spijtig van de vele fouten

Patito 17 april 2023
Ik las het ebook, maar het stond bol van de fouten, misschien vertaalfouten, maar zinnen werden soms gewoon door elkaar gehusseld zoals zelfs Google Translate het niet doet. Bovendien is het wel wat langdradig, dit boek had best wat korter gekund. Niet elke verhaallijn moet immers uitgediept worden.
Inspecteur Servaz werkt samen met mensen van de gendarme omdat er een paard zonder hoofd opgehangen werd aan een station van een kabelbaan. Daarvoor zijn dus zeker 2 mensen voor nodig. Het DNA van een moordenaar wordt op de locatie gevonden, maar dat is quasi onmogelijk want deze psychopaat die mensen martelde en vermoordde zit in een gesloten instelling met de grootste beveiliging. Heeft hij dus een handlanger of is er nog iemand anders die met een tweede persoon samenwerkt?
Dan blijkt ook dat er vroeger verschillende jongeren zelfmoord pleegden in de regio, heeft dat er iets mee te maken?

Meer recensies van Patito