Leer jezelf te begrijpen en van jezelf te houden!

Priscilla 29 mei 2020
Over dit boekje schreef ik een ‘In the spotlight’ blog. Lees deze blog nu op www.bookaddict.nl

Ondanks dat het boekje maar 78 pagina’s telt, heeft Gijs Jansen een geweldig en inzichtelijk kijkje gegeven in de weg naar zelfcompassie.

De uitleg, evenals de opdrachten, inspireren en stimuleren om aan de slag te gaan met de dingen die je moeilijk vind, maar vooral ook om beter voor jezelf te gaan zorgen en liever voor jezelf te gaan zijn.

Nee, na dit boekje ben je niet ineens een goeroe en misschien vind je nog steeds dingen heel erg moeilijk of ben je nog steeds niet blij met jezelf.

Maar het laat je wel zien hoe het anders kan en wat je kunt doen om jezelf te accepteren en alles wat bij jou hoort.

Je bent namelijk niet de enige, en je bent niet alleen.

Dat bewijst ook Gijs Jansen met zijn boekje ‘Omarm jezelf’.

Een boekje waarvan ik persoonlijk vind dat het een aanvulling is op je persoonlijke ontwikkeling.

Ik hou alweer een klein beetje meer van mijzelf!

Meer recensies van Priscilla