Origineel

Priscilla 05 oktober 2020
Laat ik voorop stellen dat Annet Zaagsma een unieke dichtstijl heeft.

Wat ze met sommige gedichten duidelijk wil maken of wil laten zien, is mij niet duidelijk. Wel ben ik echter gefascineerd door haar woorden en zinnen.

De keuzes die zij hierin maakt zijn namelijk echt prachtig.

Ik heb hierdoor vooral genoten van de woorden in plaats van de gedichten in zijn geheel.

Als poëzie newbie kan ik wel zeggen dat ik heel blij ben dat dit niet mijn allereerste bundel ever was die ik las.

Ik ben bang dat ik dan snel afgehaakt zou zijn in mijn uitstapjes buiten mijn comfortzone.

Deze bundel was denk ik niet mijn bundel. Ik heb iets meer contact nodig met de realiteit om te kunnen genieten van een gedicht en om deze te kunnen “voelen”.

Ik weet wel zeker dat andere mensen deze bundel heel prachtig kunnen vinden!

Voor de keuze aan woorden en zinnen krijgt deze bundel van mij drie sterren, omdat het absoluut uniek en origineel is.

Meer recensies van Priscilla