Zo goed als nieuw en de leuke kant van marktplaats

Rcisca 20 juni 2020
Zo goed als nieuw van Petra Vollinga is een nieuwe ervaring geweest voor mij.
Ik kende Petra nog niet en werd na het lezen van de tekst voor de leesclub wel meteen nieuwsgierig.

Mijn eerste indruk toen ik de cover zag was een heerlijk fijne vrolijke cover die me meteen aantrekt. Ik hou van die heerlijke nostalgische busjes ;-)

Ik hoopte aan de hand van de achterflap op een heerlijke vlotte romantische feelgood.
Het is het eerste boek dat ik van Petra Vollinga lees, maar wie weet na dit boek volgen er nog meer...
Blij dat ik via deze leesclub met haar boeken mag kennis maken.

Petra heeft dit boek heel fijn geschreven. Voor ik het wist had ze me te pakken en was ik zo een eind weg in het boek.
De advertenties die in het boek voorkwamen waren in het eboek bijna niet te lezen, maar met een loep op mijn telefoon kon ik ze toch lezen haha
Ik vond het erg leuk om eerst te lezen hoe en waarom de personage's op marktplaats terecht kwamen en vanuit daar naar de kennismakingen.
Het verhaal is lekker luchtig geschreven waardoor het erg goed binnen de feelgood past en waardoor je heerlijk wilt blijven lezen.

De opbouw van het verhaal vond ik erg leuk en goed gedaan.
Het boek draait om 4 personages die je 1 voor 1 leert kennen.
Langzaam komen deze personages samen en uiteindelijk worden alle 4 de lijnen met elkaar verbonden en komen ze allemaal bij elkaar.
Het zit echt heel goed in elkaar...
Wel vond ik het jammer dat het verhaal gelijk afgelopen was op het moment dat de 4 lijnen bij elkaar komen.
Er is geen vervolg stukje waarin je kunt lezen hoe het de 4 personen vergaat als ze eenmaal bij elkaar zijn.

Al met al wat het een fijne kennismaking en zal ik zeer waarschijnlijk nog eens een boek van Petra Vollinga oppakken
Ik heb dit boek met veel plezier gelezen en vond het een gezellige leesclub.
Zo goed als nieuw krijgt van mij 4 sterren.

Meer recensies van Rcisca