Dit boek zal ik mij altijd herinneren

Theo Broekman 03 maart 2021
Het boek 'Het onzichtbare leven van Addie Larue' van V.E.Schwab zal ik mij altijd herinneren. Hoewel gebaseerd op een fantasy (niet echt mijn ding) leest het boek als een historische roman. Prachtige zinnen die ik mij wil blijven herinneren en die ik dus nog een keer opnieuw heb gelezen. Het is een redelijk dik boek maar het is genieten van de eerste tot en met de laatste pagina. Het is ook een spannend boek, een thriller. En ook die spanning blijft tot en met de laatste pagina. Het is al met al een compleet boek. Literatuur van de bovenste plank en met een hoofdletter L. Het boek is bij mij vanuit het niets binnengekomen in de top van mijn Hebban-top 25. Iedereen die dit boek leest, zal het zich herinneren.

Meer recensies van Theo Broekman