Het einde van een tijdperk

Verbeelding 19 januari 2022
Dit 26e boek in de Reacher-serie is een aardige thriller dat de nodige elementen bevat om voor de nodige actie en spanning te zorgen. Maar om te zeggen dat dit een echte reacher boek is, nou néé. De reacher in dit boek komt wel met de gedragingen en de opmerkingen die kenmerkend zijn voor Reacher maar eerlijk gezegd komt het gemaakt over, alsof deze plichtsgetrouw worden gedaan, omdat het wordt verwacht in een reacher boek. En niet, zoals bij de échte Reacher, omdat het uit elke porie van zijn lichaam stroomt.

Wie de personage in dit boek ook is, hoe stoer ook, dit is niet de Reacher die ik ken. Jammer. Zó jammer. Ik denk dat het Reacher-tijdperk nu definitief voorbij is. Ik zal hem missen. Er zit niets anders op dan de voorgaande boeken te herlezen en opnieuw te genieten van mijn grote held, de enige échte Reacher.

Meer recensies van Verbeelding