Het eerste deel van Muren van glas

Anne Ketelaars 19 april 2020 Auteur
Wat mij betreft een prima passend Nederlands antwoord op de Vijftig tinten - reeks. Marique Maas (pseudoniem Esther Verhoef) weet de verschillende personages goed neer te zetten met in de hoofdrollen Nadine de Jong als mooie jonge vrouw die met twee vrienden haar eigen cateringbedrijf rund en Daniel Holland als knappe, rijke, succesvolle zakenman en eigenaar van het internationale Holland Design.

Waar ik Vijftig tinten zo nu en dan minder realistisch vond, zeker wat betreft het vrouwelijke hoofdpersonage, is dat bij deze reeks naar mijn mening niet het geval. Deze erotische roman leest lekker weg en neemt je mee in een wereld vol glitter en glamour. Daniel verkent Nadines grenzen (met name op seksueel gebied) en naast hem verbleken haar eerdere liefdes. Af en toe ligt de nadrukkelijk iets teveel op seks en lust, maar dat is te verwachten bij dit type roman. Ik heb in ieder geval volop leesplezier gehad aan dit boek.

Meer recensies van Anne Ketelaars