Het prachtige derde deel van deze mooie serie

Anne Ketelaars 18 april 2020 Auteur
Na het lezen van de eerste twee delen, was het logischerwijs ook tijd voor deel 3. Eerlijk is eerlijk trok het personage van Star mij vooraf niet zo aan, maar wat kan je je soms ook heerlijk vergissen... Star bleek een erg interessant personage te zijn, die op haar manier een mooie groei doormaakt. Ook de verhaallijn van Flora MacNichol sprak me erg aan. Persoonlijk is 'Schaduw' mijn favoriete boek uit 'de Zeven Zussen' - reeks tot nu toe.

Ik vond het prettig dat Lucinda Riley er bij dit deel voor heeft gekozen om de erfenis van Pa Salt minder uitgebreid te bespreken. Logisch dat het bij de twee andere delen wel gebeurde, maar om onnodige herhaling te voorkomen, vond ik het hier een goede keuze. Het boek leest lekker weg en door de afwisseling tussen de verhaallijn van Star en Flora blijf je ook zeker geboeid. Een zoektocht naar je afkomst, romantiek en zo nu en dan een verrassende wending. Wat mij betreft, echt een aanrader!

Meer recensies van Anne Ketelaars