Spannend verhaal, goed gebracht

Voor de leesclub van De Boekenreizigers lazen we 'Gerechtigheid' van Jené Mollenhorst.
Het dorp is in shock als bekend wordt dat huisarts Kevin zelfmoord gepleegd heeft. iedereen staat versteld. Suzan, lerares in het dorp, kan het maar niet geloven. Zij kende Kevin goed, werkte samen met hem aan de oprichting van een nieuw wijkcentrum en kan echt niet snappen waarom hij dat zou gedaan hebben. Als Suus een foto onder ogen krijgt die een van haar leerlingen gemaakt heeft voor een project 'he gouden uur', valt het kwartje en begrijpt Suus dat er gevaar dreigt..
Leuk tussendoortje, verhaal zit goed in mekaar en liefhebbers van het kortverhaal vinden dit zeker iets van hun gading.

Meer recensies van anne-marie margrete dewachter franke