verrast

anouk-spooren 02 november 2019
ik moet toegeven. mijn verwachtingen waren erg laag, omdat het zo een dun boekje is, en het ook totaal niet bekend is. toch heeft het mij aangenaam verrast. het was zo veel interessanter dan ik had gedacht en hoewel het niet perfect is, is het zeker wel vermakelijk.

het boek heeft een kei leuk concept. een realityshow op een onbewoond eiland dat toch opeens bewoond blijkt te zijn. wat gaat er gebeuren? wie zijn de bewoners? allemaal vragen die je jezelf stelt.

in totaal zijn er 3 jongens en 3 meisjes. ze zijn allemaal honderd procent anders. sommigen zijn er voor de fame, anderen voor het geld en weer anderen voor de ervaring. er worden allemaal geheimen losgelaten, sommige zag je zelf niet aankomen, andere weer wel.
er onstaat liefde, afschuw, heel veel emoties.

helaas was de schrijfstijl voor mij te simpel en voelde het soms een beetje kinderlijk aan. ook was het jammer dat de personages niet heel goed uitgewerkt waren. ze hadden weinig echte gevoelens van zichzelf en het kwam een beetje oppervlakkig over.

Nochtans zou ik het wel aanraden voor jongere kinderen,want het was zeker niet slecht.

Meer recensies van anouk-spooren