Duizelingwekkende hoogte

Aspen 01 juni 2020
e volgen Avery, Leda, Rylin en Watt na de gebeurtenissen in duizend hoog. Hoe gaan zij verder na alles wat er gebeurd is. Daarnaast wordt er een nieuw personage, Calliope, geïntroduceerd. Zij heeft zo haar eigen geheimen en is wel in de stemming om wat problemen te veroorzaken.

Het was weer leuk om over alle intriges en het leven in de toren te lezen. Iedereen had weer zijn eigen problemen waar die mee worstelende. Ik vond het mooi om te lezen hoe de relatie tussen de verschillende personages aan het veranderen waren. Ook de toevoeging van Calliope vond ik leuk. Hoewel ik haar absoluut niet kan uitstaan was het wel erg leuk om haar te leren kennen.

De sfeer maakt het leuk om te lezen. Doordat ik steeds wilde weten wat er zou gaan gebeuren bleef ik doorlezen. De opbouw van het verhaal draagt hier ook aan bij. Doordat er eerst een fragment wordt beschreven die plaats vind aan het eind van het verhaal wil je meer weten. Dit fragment is goed gedaan doordat je niet weet vanuit welk perspectief dit is en wat er precies gebeurd en waarom dit gebeurd.

Na het lezen van het eerste deel twijfelde ik een beetje of ik wel verder wilde gaan met deze serie. Dit deel vond ik echter leuker en ben dan ook blij dat ik het gelezen heb.

Meer recensies van Aspen