Vlotlezende Nicci French

Carla Heskes 06 april 2021
Het gaat niet goed met Poppy, het dochtertje van Tess Moreau. Ze lijkt getuige van iets geweest te zijn en vertoont daardoor vreemd gedrag. Tess gaat op onderzoek uit en neemt voornamelijk alle mannen in haar leven onder de loep.

Het is weer een vlotlezende Nicci French thriller. Sommige personages hadden wel iets uitgewerkter mogen worden vond ik, maar de vaart zat wel in het verhaal want ik wilde alleen maar doorlezen!

Je leeft erg met Tess mee, ook al doet ze soms stomme dingen. Het frustreert dat niemand naar haar wil luisteren. Het verhaal kruipt onder je huid.

Weer een geslaagde thriller, ik zat compleet op de verkeerde dader en het laatste hoofdstuk is weer een einde zoals we dat van Nicci French kennen. Ik hou daar wel van!

Meer recensies van Carla Heskes